ابتلای به کرونا در روسیه از 80 هزار نفر گذشت

به گزارش مجله مدیریت ناب، با احتساب 6 هزار و 361 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در روسیه، این کشور به آمار 81 هزار نفر نزدیک شد.

ابتلای به کرونا در روسیه از 80 هزار نفر گذشت

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روسیه از 6 هزار و 361 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور اطلاع داد. بنابر اعلام مرکز رسمی پاسخگویی به بحران در روسیه، با این حساب تعداد کل مبتلایان به 80 هزار و 949 نفر رسید.

به گزارش روزنامه جروزالم پست، 66 نفر در روز گذشته در روسیه در مقابل کرونا تسلیم شدند تا آمار تلفات این کشور پهناور به 747 نفر برسد.

آمار جهانی ابتلا به کرونا در آستانه 3 میلیونی شدن قرار گرفته است. تا به امروز حدود 203 هزار و 600 انسان بر روی کره زمین قربانی این ویروس شده اند و حدود 839 هزار نفر هم از آن جان سالم به در برده اند. آمریکا با حدود 961 هزار مبتلا و 55 هزار قربانی در صدر کشور های درگیر این ویروس جهانی قرار گرفته است.

ویروس کرونا اواخر سال 2019 میلادی در شهر مرکزی ووهان چین شیوع پیدا کرد و به کشور های دیگر راه یافت. ویروس های کرونا (یا کروناویروس ها) خانواده ای از ویروس ها هستند که بیماری های مربوط به دستگاه تنفسی از سرماخوردگی معمولی گرفته تا برونشیت و عفونت مجاری تنفسی را منجر می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 937

به "ابتلای به کرونا در روسیه از 80 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای به کرونا در روسیه از 80 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید