آمریکا برنامه ای برای برطرف تحریم های مرتبط با اسنپ بک ندارد

به گزارش مجله مدیریت ناب، سخنگوی کاخ سفید اظهار داشت که واشنگتن هیچ برنامه ای برای برطرف تحریم های مرتبط با مکانیسم اسنپ بک ندارد.

آمریکا برنامه ای برای برطرف تحریم های مرتبط با اسنپ بک ندارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید روز آدینه به خبرنگاران گفت که واشنگتن هیچ برنامه ای ندارد که تحریم های مرتبط با اسنپ بک را برطرف کند.

سخنگوی کاخ سفید توضیح داد که ورای گفت وگوی دیپلماتیک با ایران، واشنگتن برنامه ای برای برداشتن گام های اضافی ندارد.

به گزارش خبرنگاران، یک مقام ارشد اتحادیه اروپا روز آدینه گفت که این اتحادیه در کوشش است تا جلسه ای غیررسمی را با مشارکت تمامی طرفین برجام و آمریکا برنامه ریزی کند.

این مقام گفت که هیچ دعوتی تا به امروز انجام نگرفته است و چارچوب زمانی برای این جلسه درنظر گرفته نشده است اما قدرت های جهانی می خواهند هرچه زودتر توافق هسته ای را احیاء نمایند.

مقام اتحادیه اروپا همچنین بیان نمود: گمان نمی کنم که ایران به هرگونه کوشش اساسی برای برگزاری جلسه غیررسمی با سایر کشورهای دور میز - که می تواند پایه بازگرداندن برجام به جهت خود باشد - نه بگوید.

مقام اتحادیه اروپا در ادامه تصریح نموده است که واشنگتن همین حالا نیز به ایده دعوت اتحادیه اروپا برای گفت وگو میان ایران و شش قدرت جهانی که توافق هسته ای را امضا نموده بودند، پاسخ مثبت داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1443

به "آمریکا برنامه ای برای برطرف تحریم های مرتبط با اسنپ بک ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا برنامه ای برای برطرف تحریم های مرتبط با اسنپ بک ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید