آزمایش پیروز موشک کروز فراصوت روسیه در روز تولد پوتین

به گزارش مجله مدیریت ناب، رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه از آزمایش پیروز یک موشک کروز مافوق صوت در دریای بارنت در روز تولد 68 سالگی پوتین اطلاع داد.

آزمایش پیروز موشک کروز فراصوت روسیه در روز تولد پوتین

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، والری گراسیموف، رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه در یک ویدئوکنفرانس خطاب به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه گفت، این آزمایش از ناو آدمیرال گورشکوف مستقر در دریای سفید انجام شد و در دریای بارنت به هدف برخورد کرد.

وی اضافه کرد: در روز تولد 68 سالگی پوتین این آزمایش موشک کروز با موفقیت صورت گرفت.

پوتین به تقویت حضور نظامی روسیه در شمالگان متعهد شده است.

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام نمود، این موشک کروز فراصوت به نام Zircon به صورت موفقیت آمیزی به هدفش در دریای بارنت اصابت کرد. این وزارت خانه همچنین تاکید نمود که این موشک مسیری به طول 450 کیلومتر را پیمود و به سرعت 8 ماخ رسید.

پوتین نیز این آزمایش موفقیت آمیز را مورد استقبال قرار داد و گفت، این یک رویداد مهم برای کشور است که به امنیت کشور یاری می نماید.

وی همچنین از همه کسانیکه در این پروژه شرکت داشتند به ویژه وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه قدردانی کرد و گفت: من از بابت شرکت در این کار تشکر می کنم و امیدوارم که در آینده تمامی متخصصان ما در بهبود وضعی ارتش روسیه حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1189

به "آزمایش پیروز موشک کروز فراصوت روسیه در روز تولد پوتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش پیروز موشک کروز فراصوت روسیه در روز تولد پوتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید