باگ عجیبی که کاربران آیفون را به دردسر انداخته

به گزارش مجله مدیریت ناب، زومیت نوشت: باگ عجیبی در iOS 17، آیفون را به طور کامل فریز می نماید که البته راهکاری آسان برای حل این مشکل وجود دارد.

باگ عجیبی که کاربران آیفون را به دردسر انداخته

اپل iOS 17 را برای همه مدل های گوشی آیفون که با این آپدیت سازگاری دارند، منتشر کرد. به روزرسانی مذکور ابتدا با مسائلی روبرو بود که ازجمله می توان به عدم اتصال پایدار به شبکه های بی سیم و داغ شدن بیش ازحد مدل های پرو آیفون 15 اشاره نمود. غول فناوری اهل کوپرتینو آپدیت های مختلفی برای حل مسائل ارائه داد و اکنون باگ نوی در iOS 17، صفحه نمایش را به طور کامل قفل می نماید. اگر با این مشکل روبرو شده اید جای نگرانی نیست زیرا راهکار ساده ای دارد.

اپل iOS 17.0.3 را با هدف برطرف مشکل گرمای بیش ازحد منتشر کرد؛ اما آپدیت مذکور همچنان چندین باگ دارد که باید برطرف شوند. مشکل عجیبی در iOS 17.1.1 آیفون کاربر را به طور کامل فریز می نماید و در نتیجه ورودی لمسی را تشخیص نمی دهد و از طرفی فشردن دکمه های صدا و پاور نیز تأثیری روی این موضوع نخواهد داشت.

  • تفاوت جالب گوشی پرچمدار نو سامسونگ با اس 23 اولترا/ عکس

باگ iOS 17 در بخش App Library پنهان شده است. یکی از کاربران ایکس (توییتر سابق) با انتشار ویدیو، طرز کار باگ مذکور را به نمایش گذاشت. ظاهراً مشکل مورد اشاره روی طیف وسیعی از مدل های آیفون تأثیر دارد که ازجمله می توان به آیفون 15، آیفون 13 و آیفون 14 پرو مکس اشاره نمود.

باگ نو iOS 17 به طور اتوماتیک روی آیفون تأثیر ندارد و باید خودتان آن را ازطریق App Library فعال کنید. به هرحال افرادی که به گوشی شما دسترسی دارند با مراجعه به این بخش می توانند دستگاه را فریز و آن را بی استفاده نمایند. برای حل مشکل باید آیفون را ری استارت کنید. بدین منظور باید دکمه افزایش صدا را فشار دهید و رها کنید، سپس بلافاصله دکمه کاهش صدا را فشار داده و رها کنید و در نهایت دکمه پاور را فشار دهید و نگه دارید تا لوگوی اپل روی صفحه گوشی نمایش یابد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 آذر 1402 بروزرسانی: 5 آذر 1402 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2249

به "باگ عجیبی که کاربران آیفون را به دردسر انداخته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باگ عجیبی که کاربران آیفون را به دردسر انداخته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید